Dagen idag

Startade dagen med akkis..blodprover..det gick ok...på andra försöket hitta de rätt.
Sen hem o ladda lite ätbart till mig o Selma..drog till Hundbadet..va redan 24 grader klockan 10..
Kom dit vid elva..inte en människa eller hund där. Heelt underbart på bryggan. Lungt o varmt.
Vattnet ljummet men ändå svalkande. Selma busade med sina bollar..puffa dem på mig o
tyckte jag skulle vara väldigt aktiv. Det kom lite folk o voffar i omgångar..en svart labbe..en blandras...
en doberman...en Jack Russel.. En salig blandning. Killen me Dobermannen prata jag mycket med.
En trevlig person med sund inställning till det mesta. Snygga tattos hade han me..*L*.
Voffarna lekte..o Selma o hans voffe bytte bollar o hade allmänt skoj. Det va två roddbåtar på vattnet..
några idoga personer som fiskade. O ja fisk fanns det. Fanns DM stora fiskar som åkte mellan fötterna
då man badade. Då skulle man ha haft hov..så hade kissorna fått färsk mat. Tog mig ett sista dopp vid 15.30.
O bytte om...Selma var nöjd..tog sin ena boll..o så traskade vi iväg mot bilen.I bilen visade termometern 32 grader...

Det har alltså vart en lång varm underbar dag med intressanta möten o även tid för lek bus o lugna stunder
för eftertanke o tankar som helnar ens inre...Röstar för många såna dagar..mm ja helst hela sommaren!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som en utomordentligt härlig dag du haft.

2008-05-29 @ 10:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0