Så bidde det

Dagen vart fin..
I solens värme så fick jag all ved staplad..
kissorna va med o hjälpte mig fånga alla
flygfän som gömt sig  i veden.
Så skojj o kika på dem då de lättar från marken för att
fånga de flygande odjuren..*L*
Sen vart det prommis me Selma..
Stavarna med.
Började genom skogen..sedan byn o sedan
skog o mark igen..o sen sista skogsvägen hem.
Det gick riktigt bra.
Selma undra varför matte hade pinnar med sig
som glänste så fint...inte som hennes påtuggade saker.
Mm så skönt i solen va ute ett par timmar o gick.

Inget vettigt gjort på dagen..ba det vanliga...
Men i kväll ville vi ut..Selma o jag..
Så vi traska iväg i mörkret till en väg jag aldrig vandrat på förr..
lite kusligt i mörkret..men det gick bra me ficklampa.
Mm inga stavar..vart iaf 3km till.
Känns bra då man gått ca 12000 steg idag..*Ler stolt*
Sover säkert som en lite nasse i natt...

Om kissor låter en vara..
mm ja de är i sovrummet igen.
Måste ha lite koll..Zorzi tycker han ska para sig...
me Ztrimma...AJAJ inte lovligt de e jue syskon.
så nu måste jag beställa tid för "kulborttagning" på honom.
Inge inavel här.....!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe...Brud som brud anser han..Skitsamma om det e syrra..

2008-03-04 @ 23:15:04
Postat av: Annica

Förresten är du duktig som rör på dig så mycket.

2008-03-04 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0