Lite ord av migo´z

Kväller..o jag eldar igen.
Har dottern här sen ett par dagar.
Känns bra.
Vi har vandrat o busat me selma
sett filmer o ätit gott.
Hälsat på nya vänner..
o lite ditt o datt

Dagarna går o vintern tyx
INTE
vilja komma i år
så jag längtar verkligen till våren
Så man VET att det inte kommer snö mera.
Nu vet man aldrig vad det är för väder då man vaknar.
Bytte till sommartossor på gulingen idag.
Så vi hoppas på bart väglag..*heh*
Man kunde ha spart de dubbarna denna vinter!!

Annars så e allt ba bra
Planerar nästa gaddning
ska bli nåt ändå finare..
Alla gaddningar har sitt syfte o mening.
Älskar o se konst på personer..
har lärt mig uppskatta den sortens konst
på ett nyss sätt.
Intressant.
Tänk om man hade den gåvan..
att kunna teckna o visa med en bild vad man känner..
Men det har jag inte..
Utan får nyttja andra som kan teckna..
det jag känner...
O sen föreviga det på min kropp.
Mmm *ler lurigt*....

Tack N för att du hjälper min vän J med bilen!!
Det ska du vet A att du har en kanonman...*L*....
O du N ska vet att du har en kanonkisse..*skrattar*

Kommentarer
Postat av: Annica

Hehe...I morrn e J:s bil tillbaka på den parkering den brukar stå på.
Det var massor av grunk som ärgat sig i generatorn som nu e upputsad inifrån o ut och bilen laddar igen som den ska.
Förhoppningsvis hjälpte nu upputsningen verkar det så J behöver inte köpa ny generator oxå :-9

2008-03-10 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0