Ditt o datt

Städat skurat i dagarna två... Mannen o jag har tröttnat på all skit kissor o voff släpar in i detta väder..eller oväder. Så vi har hjälpts åt att sanera huset. Från topp till tå. Inhandlat lite Xtra grejjs som gör att det doftar gott o att det går att hålla bättre ordning. Huj vad det kan bli skitigt fast man tycker man "städar" varje vecka. Men hör o häpna även väggarna suuuger åt sig av skiten pälsarna släpar in..speciellt en väldigt glad svans som slår i överallt..*L*.
Nu e det mesta gjort iaf...även nya gardiner uppsatta. Men det tog som sagt 2 dagar...o 2 personer..

Slappar vid tv:n nu o försöker hitta nå givande..men det e svårt. Melodifestival? njae..man har ju sin favvo o den är inte andras favvo..så man hoppas ju inte för mycket. Inte heller riktigt min stil på musik. Nej då ska det va mera Rock..hårdare..mera talande..rivigare..Så e re.
Kissen jag lyfte åt sidan i går..som nån kört på..den har nån ytterligare kastat vidare idag..Stackare.. Den va väldigt illa tilltygad. Men jag kunde inte bara låta den ligga mitt i vägbanan...så jag lyfte den åtsidan o drog me handen över den sargade kroppen o tårarna rann. Kändes lite bättre då kissen inte behövde bli påkörd om o om igen. Tragiskt ändå..
Idag hitta jag ett par nya stigar att gå....skoj..men det blev inte såå långt ba typ 8000 steg..Så det får väl bli lervällingen i skogen i morrn igen..*L*. Det e skojj i skogen,men väldigt skitigt. Tycker de där hästarna skulle kunna ta sig en lååång paus nu då det blir så söndertrampat. Mm jaa jag har mycket åsikter där!!
Så e re..o trevligt besök hade vi idag. Gla åt Er vänner..P o. U. Kom snart igen...kanske på en 4-hjuling..*skrattar*...
söndag...i morrn..jaoo...då e det inte NÅT planerat..ack så himla skönt.

Kommentarer
Postat av: Annica

När du ändå är i städtagen kan du ju faktist komma hit med din energi o fortsätta hos oss.....
:-D

2008-03-16 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0