Ba idag...

Sunshine!!
Så ootroligt vackert väder så man fullkomligt längtar ut!
Vet inte om jag ska fixa veden eller ta o
testa mina nya gåstavar..*L*
Kissor e ute så jag kanske måste ta veden först.
För annars har man dem alla i hasorna!!
O det e iinte så lämpligt med tanke på vart man traskar.

Vad hittar ni på idag?
Hoppas solen hittat till Er me.....


                  
tjing                                                                                                                        
                                                                        

Kommentarer
Postat av: Roban

Ja du, jag ger mig nog ut i det vackra vädret och jagar motionärer med *stavar*
Tycker det är så roligt när dom trasslar in sig i sina pinnar och snubblar omkull *blink*

Nee..

*heja* Eva - att gå stavgång är bra träning vet du och något du gott kan göra varje dag.
För du behöver träna vet du efter allt som varit..

Kör hårt och lycka till

2008-03-04 @ 10:52:28
Postat av: J

Jag har varit å tränat en sväng med Janina. Nu måste jag ut me Rox igen, vi va på så kort i morse. Solen kikar fram bland en massa moln, men bättre än inget! Hoppas Nicke kommer fixar bilen idag, har inte hört av han än... KRAM

2008-03-04 @ 11:46:09
Postat av: Nicke

J:s bil
är fixad nu

2008-03-04 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0