Nattens magpirr

Pirr i magen   -   oro
Ska jag kunna sova   -   är allt bra ?

Har 2 års kontroll i morrn på Akkis
De skall kontrollera att jag mår kroppsligt bra
efter leukemin för 2 år sedan.
Det är nu nästan 2 år sedan jag fick ny benmärg.
Av en donator med stort hjärta TACK från det innersta rummet i mitt hjärta.
Blodprover,tester,blodtryck,hudtester mm.
Bra de håller koll på en..för man vill ju inte gå igenom samma igen.
Men natten blir lång,
för även om det inte märks på en..
Så finns oron där...för att åter höra de orden.
Som vände upp o ner på livet.

Nu...lugn o ro...natt...

Kommentarer
Postat av: Annica

Good Luck to you.Det är du värd!

2008-06-15 @ 23:18:05
Postat av: Hella

...Jag håller verkligen tummarna för dej idag!!

kramar från västerås!

2008-06-16 @ 07:52:15
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Jonna

Gumman, du vet att jag håller tummarna! <3

2008-06-16 @ 13:09:21
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Annica

Snyft...Missade dig på Sparis idag!!

Nicke sa att han hälsade på dig då han gick in o du på väg ut..

Skit också att jag inte snubblade över dig där!

2008-06-18 @ 00:33:04
Postat av: Anonym

Hej på dig! jag hoppas att alla prover var bra.

Vill önska dig en trevlig midsommar //Anna-Carin

2008-06-20 @ 10:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0