Fläcken



En grå fläck..i vardagen
som finns där..ibland irriterande
o ibland bara är där..
utan att den märks..
Hur kom den dit ?
Den bara är där...
varför fundera..
Den går inte bort...
den bara sitter som klister..
och är mest ivägen..
Vilken..?
Fläcken..den gråa..
undrar hur fläcken känner sig....
Ivägen skulle jag tro..
Ingen vill ha en fläck....
Det e smuts..nåt oönskat...
nåt alla kämpar för att få bort...
Gnuggar o gnor..
Fläcken den bleknar...
o till sist...orkar den inte mera..
Utan blir antingen bortskurad...
eller bortkastad......

                                                                                                                  Hälsningar...Den lilla Grå Fläcken

Kommentarer
Postat av: J

Skitsnack o d vet du! Jag behöver dig! Mycket!

2008-06-13 @ 10:33:12
Postat av: Jonna

Du vet att du är en del av mitt hjärta. Försvinner du, försvinner biten och då försvinner en del av mig. Jag vill inte leva om jag inte är hel. I need you honey. <33

2008-06-13 @ 14:11:16
URL: http://flickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0