Updates

    

 
          

  

Kommentarer
Postat av: J

Va de ha blitt stora!

2008-07-22 @ 13:33:04
Postat av: A

De är så ljuvligt söta men men men..Curry är BÄST :-)

Har du haft annons än på dem?

2008-07-22 @ 23:38:19
Postat av: Hella

oj!!! va bebbarna växer fort.. dom e såå söta!!!

nästan som pippikatten..

själv går vi ju i väntans tider här hemma, Dolly ska valpa vikken dag som helst.. sen är det xinas tur v32. Jag har ju fått hoppa över mitt kära rockoff i år.. måste väl va vuxen ibland.. men det är ba tillfälligt..s jag va på väg till ön men så blev xina jättedålig.. så vi har haft en vända till vetten med dropp och lite mediciner, men nu har hon börjat må bra igen och bebbarna i magen mår enl. vetten bra.

Hur är allt med er?? har ni semester nu? har d blivit nå rockoff för dej/er?



Massor med kramar!!!

2008-07-23 @ 08:15:10
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: A

Viktigt meddelande i min blogg!

2008-07-26 @ 12:23:36
Postat av: Nicke

Vistt söta är dom.Men ingen slår mitt lejon Curry =)

2008-07-27 @ 22:32:20
Postat av: robere

vilka små monster det där var då..

..ryyser..och är så nöjd icke djurägare såå leer



Skulle det bli "kanon" väder framöver eller vad var du så arg för...

Låt regnet komma leeeer



Ha det fint Eva och som alltid kul att läsa i din blogg va som händer..



kram

2008-07-29 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0