bara idag

Återigen fredag vart rinner tiden iväg.
Solen skiner o värmer så gott på min arm här i fönstret..
borde gå ut inte sitta här.
Körde nyss grabbarna till bussen de ska jobba ett par dagar,
så det e barnfritt nu.
Förutom de 4-fota barnen..*L*.
det är så skojj o se kattungarna som försöker busa
men inte rikigt lyckas då de är så vingliga än.
Men de försöker iaf.
De är fria i vårt sovrum nu o traskar omkring överallt.
3 veckor idag är de.
Sen jag skrev senast så har J o T vart här.
En kort men underbar tid..
fint sällskap,skratt,prat,go mat,snarkningar,
solning,hundbad,monsterkörning..mm.
Skrattar...NI e underbara!!

Så idag har jag INGET planerat..
ba ta vara på livet o solen!!

Kommentarer
Postat av: J

Hej vännen! länge sen jag hörde av dig igen, du har väl fullt upp förstår jag me besök av Jonna :) Jag tänkte säga att ska Dina ha en kattunge till? Hon hade mess i nyan efter kattunge... Håller på för fullt me allt va det innebär att flytta. Hoppas du finns där för mig när jag kommer till sverige, även om det är en bit :) Jag kommer att känna mig så fruktansvärt ensam i början, kul me besök då . KRAM

2008-07-15 @ 21:27:35
Postat av: J

Vi kommer ju att ses MERA när jag flyttar till sthlm ju! Då kan ja komma mitt i veckan om ja har mindre i skolan o inga föreläsningar o du kan komma ner när som helst, det är ju inte så långt o krångligt me båt å grejer! KRAMaAR

2008-07-16 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0