Me

Vart soligt idag..men har inte orkat va ute så mycket.
Handlat lite på rean..kläder.
Massa go mat o kött.
Slappat o tatt det lungt.
Mina lungor har protesterat mot promenaderna
så jag känner mej sjuk igen

Mitt inre skriker oxå
mer än nånsin
Att jag måste lära mej säga
NEJNEJNEJNEJ
Men hur skall jag klara det
Jag har det inte innom mig
jag är för snäll
eller kallas det menlös?
Jag vet inte hur jag skall orka om jag inte säger NEJ
men vet heller inte hur jag skall kunna det.
U säger jag måste det för att orka vidare
för att skydda mig själv mot personer
personer som utnyttjar o inte tänker
på andra än sig själv...
Är det så?
Vet du??
Jag älskar att GE
av mig min tid min ork
Njuter av att  hjälpa o lyssna
men samtidigt går jag sönder...
då jag aldrig kan säga nej då det gör för ont.
Då jag inte orkar
kan eller vill....
What shall I do??

Hjälp mej,ge mej råd
vet varken ut eller in.

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0