In The middle of Changing

image301

Du säger: Det är så enkelt...bara man bestämt sig.
                   Det blir så bra,för det är så enkelt.
                   
Lätt...för dig. att säga att göra.
För du är inte beroende,som jag. 
Jag är beroende,är slav o kan inte tycka det är lätt.
Jag lider alla dagar,
kämpar o slåss.
En kamp som pågår innom mig.
Som ingen annan än jag kan utkämpa.
Lätt?
Nej absolut inte.
kanske om man gör som du säger.
Bestämmer sig.
Men jag kan inte det.
Vet inte om jag vill det.
Jo kanske.
Är nog nånstans In the middle..
får se vart jag hamnar.
Mycket på G.

Önskar Du ringde snart..
men vet du gör det i kväll.
Du gör mej så glad!
För du kan förändra mej...
göra det jag vill.
Trots den korta glädjen då vi ses..
så kan jag se ditt verk o glädjas resten av mitt liv åt det.
Du är guld värd,
för att du bryr dig!
Och förstår vad det är jag vill,
o gör ditt bästa för o förstå o tillmötesgå!

Im in the middle..
Of changing...
Inside?
Nej är nog densamma Efva
men mycket har omprioriterats.
Och kommer att ändras framöver.
Man lär sig vartefter.
Mer o mer då man går igenom saker o ting.
Får svar o hör saker man inte vill höra..se vara med om.
Är svårt att vara stark då man ibland vill vara liten o svag o bara
bli kramad o försäkrad om att det nog blir bra i slutänden.
Men söker man noga innom sig så finner vi kanske alla
en inre styrka,som gör att vi klarar det mesta.
En styrka att gå vidare....
Den som nu gör att jag är
In the middle of changing...

I tell u someday...maybe...

Kommentarer
Postat av: J

Fint skrivet :) Vet att man bara själv kan ta sig igenom saker, och ibland vill man bara spy när någon säger att det är lätt bara man vill. Det stämmer inte. Jag vill, men kommer ingen vart och jag hatar mitt liv såå.

2008-01-07 @ 19:42:07
Postat av: Annica

Eva..Vi vann!!!!Du vet när du läser det...
A och H kan nu vara tysta.
Lycklig!!!!

2008-01-08 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0