helgen

En fin tid..helg. hittills. Tack J för att du alltid får mig så glad o får mig o skratta o må bra. Vi kan prata om allt o inget o vimsa bort tiden så vi int ens kommer ihåg att ta oss till stan. Fast nog vart de söta..puppisarna..kunde ha stannat där..uunderbara små varelser!! Liite dans..groggar..snotter...taxi..minnen. Dock inte Sound Way innan jag återvände hem, Men då vart det med besked..*L*. Prat me dem o sjöng me...filma o bytte mailadress me C. Vi skulle höras o ses i sommar då de ska spela på arken igen. Så många goa minnen kom fram o vi prata om då jag o H va på arken o sjöng 4 sekunder..*ler*. Mm annars då. Jo träffade min yngre dotter D. Var på fika dit..var me henne på stan. Trevligt. Handla lite..sånt jag saknar från ön..finns faktiskt sånt. Tyvärr kan jag inte ta med hit allt jag saknar..det e omöjligt..men jag kan minnas o ta kort..o återvända o få nya minnen. Hann även via eckerö o hälsa på Bucifer...Selmas ena valp. Så fin han var,busig svart o lurvig. Kul!! Så nu e man hemma igen...kissorna va så glada  över o få komma in efter hela dagen ute..Selma va lycklig då vi hämtade henne från "syster N". J....jag uppskattar din soffa mer än du tror o jag kommer mer än gärna tibax...lite längre så vi kan skratta bort flere dagar...men nu hägrar vår egna säng o värmen från brasan knastrar så mysigt. Ha en skiiitkul kväll ute nu!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! låter dom du haft en händelserik dag.
Ha en fortsatt trevlig söndag//Anna-Carin

2008-01-27 @ 15:01:15
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: J

Jag saknar våra tider och ett dygn med dig känns helt underbart! Det känns som man går tillbaka i tiden, du och jag gjorde mycket tillsammans, allt prat, det finns inget som inte går att prata om med dig :) Tack för att du finns!

2008-01-28 @ 14:09:08
Postat av: Hella

...älskling 4:a sekunder underbart e kort... åt helvete för kort..*S*
ja d va tider d där.. du, ja , grogg, dans, o självklart pannbiff dagen efter..*s*

kraaaam!!!!!

2008-01-28 @ 19:04:50
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0