Gud

Om Gud hade ett kylskåp,
skulle dina teckningar sitta där.

Om Gud hade en plånbok,
skulle ditt foto finnas i den.

Gud skickar dig blommor varje vår,
och en soluppgång varje morgon.

Närhelst du vill prata,
lyssnar Han.

Han kan välja att bo
var som hellst i Universum,
men han har valt att bo i Ditt hjärta....


Dessa värmaden fina ord fick jag från en person
som funnits vid min sida sen den dagen jag föddes.
Hon har en stark tro på Gud,och dessa ord värmde.
Och får en att tänka....


Saknar dig E...o älskar dig för den du är!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det var fina ord som jag förstår betyder mycket för dig.
Ha en bra onsdag//Anna-Carin

2008-01-30 @ 17:55:14
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0