Nutiden

Åter en helg har ruusat förbi.
Vad har hänt..?
Njae inte så mycket.


Haft det lungt o tagit vara på varann.
sonen är hemma igen o det är underbart.
Känns helt igen på den fronten!
Har vart ut han o jag o brummat 4-hjuling.
Gissa om leran sprätte då vi suusa fram på leriga
vägar o åkrar...*ler*..Huj vi tjoa o Selma hade såå skoj med oss.
Det var duktigt roligt!

Det negativa i det hela var att handen..handleden inte tålde den åkturen.
Den är inte hel än..på långa vägar så nu är det rekomenderat
att jag skall till handkirurgen. Får se vart detta leder.
Såren har helnat bra,men insidan är inte bra än.
Så..väntar på bättring o knaprar värkmedicin än.

Såå har vi formaterat datan...HELT
så nu e det lite mera speed i den igen.
Inge mera skit som ligger i "rören"  så new beginning!
Inge foton heller dåe...så jag måste ut o plåta lite igen.
Sparde förståss det mesta på skivor..viktiga saker det dära..*L*.

Ha en fin måndag...!!



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj!!



Måste säga att jag gillade din bild.. påminner om våran Ruth.. sen e ju för den sakens skull inte jag alls lik han som håller i snöret..s..

Hoppas du har det bra!!

Massor med kramar!!!!

2008-12-22 @ 19:49:26
Postat av: Johanna

wiii wn nakenfis =)

2008-12-28 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0