Fallit igen..

Lusten fägringen är borta.
Livsviljan o glädjen jag kände hos Er är borta
Jag kände mig behövd o ville så gärna hjälpa till.
Men nu känns allt bara tomt.
Har en inre oro
rädsla..

Våndas
Vad skall mitt liv nu bli?
Jag hade så mycket drömmar
alla innebar hundar.
Nu vet jag inte mera om jag kan eller vågar
förverkliga dem.
Smärtan e hemsk innom mig.
Tårarna många o uouttömliga.

Hur många gånger skall mitt liv svängas upp o ner..
varje gång jag tycker jag funnit en väg..
Nåt att göra som jag vill
Då slås mina ben undan så jag ligger åter på marken..
Och får börja om från början.

Vet..jag är stark säger NI mina vänner..
men..är jag det denna gång?
Nån gång faller man en gång för mycket...


Kommentarer
Postat av: Nicke

Det kanske är tungt nu förstår det.Du är rädd och osäker kanske känns som du ligger slagen men du är inte så lätt slagen du är en brud med skinn på näsan.Detta är inget mot vad du lidit igenom förut den styrka du visat genom sjukdomen är inget mot detta..res på dig kvinna och visa styrkan återigen.Kram på dig..och visa oss igen=)

2008-12-16 @ 00:32:42
Postat av: J

Ja vad är det med våran tur? Har vi bara en olycksfågel som snurrar runt huvudet hela tiden? För jag vet hur våra drömmar var starka för bara knappt två veckor sedan. Nu har även jag fallit. Inte hela vägen, men jag väntar på att de sista pinnarna under fötterna ska ge vika.

2008-12-16 @ 09:47:05
Postat av: Robban

Nu måste du...snabbt åka tillbaka till hunddagiset och gå in bland hundarna igen, ta din plats som flockledare.

Inte sitta hemma och tänka sådär mycket igen vet du.



Det är ditt drömjobb och du skulle ångra dej om du bara ger upp nu..



kram



vännen robban

2008-12-16 @ 11:01:58
Postat av: J

Vännen jag skulle så gärna vara där för dig just nu, jag lämna dig precis i fel tid! Hoppas du har dina vänner vid din sida nu när du behöver dem som mest där borta! När jag inte kan krama om dig :(

2008-12-16 @ 12:19:48
Postat av: Hella

Halloj där tjejen!!

Klart du kommer resa dej igen.. men jag tycker du ska ge dej själv tiden att läka.. jag tror att du kommer att känna en längtan om att gå tillbaka.. men jag tror att du måste få tid att läka för dej själv.. självklart ska du "upp i sadeln" igen.. det är ingen tvekan om det och det kommer du fixa.. men jag tror endå att du måste känna dej stark igen först, för det är så att man måste få ihop sej själv för att kunna orka med att göra nåt för andra, sen blir man en helhet igen med både sig själv och ihop med andra..

Du vet att jag tänker på dej.. .



Kram på dej min alldeles egna Efva..

2008-12-17 @ 08:59:25
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0