Ett tomrum

Saknad!!

saknar dig

MiZzz U

Ibland kan jag bara inte förstå..

VARFÖR




blev det så här??


Efter allt vi delat..

**kommer snart**
(skrattar me tårarna rinnandes nerför kinderna)

Minns du då vi käka makaroner från vasken?

O groggen som aldrig tog slut....

De rara första tussilagona...
Vet inte om du nånsin kommer o förstå vad du betyder för mig.

Minns du då vi av slump möttes utanför akkis?
Du skulle på föreläsning..
o jag va på behandling..
Jag grät..hejdlöst..
av glädje..chock..saknad..
vet inte av vad det var...
Allt på en gång....
Kanske för att du inte sagt du skulle dit..
o jag blev överraskad...


Sakna dig då...
saknar Dig nu!!






Kommer vi att finna varann igen
eller är allt förbi
Du var den syster jag aldrig haft..
den jag delat allt med..
Ville bara du skulle veta....

Kramar "din" Efva

Kommentarer
Postat av: Hella

hmmm.. om jag kommer ihåg??!! det är ju en stor del av mitt roliga liv juh!!! då va det mesta kul.. eller det man främst kommer ihåg iaf.. det tråkiga har suddats ut.. eller nja.. nog finns det där allt..



Jadu.. varför det blivit som det blivit nu.. det tror jag ingen vet.. man måste ju ta in de mänskliga fatorerna först.. fast de är ju bara en del av den stora helheten.. men hur som så är det inget elakt menat.. jag saknar allt vi hade och allt vi gjorde och va... kan förbanna mig själv ibland för jag inte har mer tid och ork och motivation till att ägna oss båda mer tid.. men hur som helst så ska du veta att det inte går många timmar innan jag ägnar dej en tanke.. för det gör jag dagligen år ut och år in.. borde bara få tummen ur och ta tag i det vi har.. för det finns där.. även om det är lite undangömt just nu..



Massor med Kramar från Hella "kommer just"...

2008-08-31 @ 15:15:01
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: Jonna

Jag kan förstå vad du menar. Jag minns er två. Vilket liv det kunde bli. Många hundar, barn och mycket skratt. ler Det gör ont i mig att läsa att ni glidit. Ni påminner mig om mig och Annie. Oskiljaktiga. Det var iaf vad ni var och vad jag o A är nu. Jag hoppas ni hittar varandra igen!



Jag saknar er. Det är så tyst från er numer. <3

2008-08-31 @ 19:28:30
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Lela

Minns er, så himla härliga.. =)

hoppas att ni hinner ses mer i framtiden.

Kram.

2008-09-01 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0