Dittan & Dattan

Då har familjen återgått till det normala..4 kissor o en voffe..o vi människor.
Turen till Sthlm va rätt tung..det föll en o annan tår,har hunnit fästa sig vid de små grynen.
Även om jag vet de alla fått det bra..saknar man dem..
Hoppas nu på att våra kissor finner sitt hem igen..
o förstår att de små monstren är borta.
Tozzan sover iaf inne nu redan..hon har spanat in att det e tomt.
Ztrimma går o ropar på sina Gonzo..men får inge svar..ekar tomt...
*suckar*...

Idag köpte jag ett hjärta..nej två till min käre make.
Ett hjärta som e som en stooor kudde me fötter på..
den e ca 1x1 meter..*L*...såå fin.
Ska ta kort på den endera dagen.
Köpte även en annan mindre exakt lika dan..olika färg ba..
Det står*I love you*..på dem...
Han vart såå GLAD!!

Annars då..joo va på Åland i går igen.
Hjälpte tjejjerna me lite av varje.
Kändes bra!
Hälsade på Currys matte o husse.
Alltid lika najjs..svårt o åka därifrån.
Man lixxom fastnar..*L*.
O Curry..det lejjonet som e född här...har blitt stor som ett mindre lejjon!!
Helt oootroligt va fin han är..där had du tur N..som fångade honom..*S*
Ångrar nästan...*skrattar*..nejdå...han har det bäst hos er!!

I morrn..e det akkis igen..kontroller o svar på prover.
Men..det e rätt bra inge nervös.
För jag fick svar på de förra proverna för inte såå länge sedan.
Då stod det att;
Nu är min benmärg HELT donatorns...finns inget av min kvar.
Även blodgruppen har övergått helt till hennes..
Så..min kropp har accepterat det o mår bra av det!!
Tackar än en gång min okände livräddare!!


O du min käre H...önskar dej all lycka me ditt torp..
det vore underbart om ni kunde få till det me ett eget litet bo!!
Det betyder så mycket även om det är lite jobb för att få det till eget.
Men varje minut av slit är värt det!!

J...detta är bara början..
den e tung o svår..en snårig väg att gå.
Men snart är vägen dig bekant o alla längs vägen
ler o välkomnar dig. Då känns det inte så ensamt längre..
o vägen är inte så snårig mera!!
Allt har en början...
Love u min vän!!

U..saknar dejj!!
Måste ses snart!
Du e ba Bäzzzt....*L*
Har lite gott åt dej.......hehe
Kramizzzz

Nu har pojkarna somnat o allt e lungt...alla tre pojkar..*L*.
Så nu ska denna gamla tant me snarka...

Älskar er MEZZT alla mina barn...glöm inte det..
<3 K <3 D <3 I <3
Den dag ni föddes började mitt liv...
tvivla aldrig på min kärlek till Er
Den är evig


Kommentarer
Postat av: J

Fint skrivet :) Jag sitter och har svårt med allt. Det känns som allt är problem. Nu kan jag ta mig till skolan o hem. Men har fortfarande inte hittat till en bank.. Och något SL studentrabatt får jag inte för att mecenat kortet inte kommit. Jag känner mig så låg :( Önskar det va fredag o jag fick åka hem. KRAM

2008-08-25 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0