1 life 1 chance

Då var alla kissisar sålda..Gonzo åker till sitt nya hem på söndag!
Känns bra o återgå till det normala. Kanske Tozza o Zivah vill bo inne igen
sen då. De har mest agerat som utekatter hela sommaren.
Så måste vi sterilisera Ztrimma..inge mera småkissor nu.

Har vart på intressanta ställen idag..
mycket att fundera på..
Jobb..skola..studier på distans.
Får se..tror det blir lite av varje.

Sååå i morrn..då
Jo vanliga kontroller,blodprover igen
För att kolla att jag håller mig frisk.
Bra det att nån håller ögonen på mej..har inte precis
gjort det själv på sista tiden.
Slarvat me det mesta.


One life one chance...

E re´ så ??

Kommentarer
Postat av: Hella

Spännande med dina planer.. fast väldigt helighetsfulla.. men så ska re va..

Bra att nån håller koll på dej så du slipper.. tycker du gjort d så länge nu så du förtjänar att nån passar dej lite och du slipper tänka på det själv...

Här hemma är det fullt upp mest hela tiden.. varit in o jobbat på ledig dag.. och idag måste jag på infoträff om nua Psykakuten och hur det kommer beröra våran avdelning som tydligen ska va delaktig på nåt sätt som vi inte vet än.. och detta ska ske redan 1 sept..verkar väl jättegenomtänkt va?? not!! Jag ska kolla ett hus i sala oxå.. o vet du.. jag har fått prel. lånelöfte.. e så glad.. det är ett fint lite torp som skulle passa mej och tjejerna alldeles utmärkt.. skulle dessutom ha möjlghet att bo kvar själv när väl flickorna en dag flyttar ut.. så det ska bli spännande.. men lite pyssel med huset blir det allt innan man får d som man vill.. lite byte av kakel i kök och målning av luckor och lite sånt... men i stort verkar det prima..



Massor med kramar!!!!

2008-08-21 @ 11:54:39
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: A

Tack för treeeeevligt besök idag!

2008-08-23 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0