Wonderful

Hade en underbar Torsdag o Fredag
Tillbringade dem på Åland
Tack J för allt
o att vi pratat o skrattat igen
Shoppat o donat
o hunnit göra sånt vi saknat
Dock för kort stund..
men dock en stund
Önskar vi kan göra det snart igen
o flera dagar...

Träffade mina underbara döttrar
älskade varje minut med dem
saknar er varje stund vi inte delar.
Glöm inte att vara rädda om er..
ni är värdefulla!

Min son hälsade på vänner
o även sin gamla skola..*L*
trodde väl aldrig han skulle gå dit frvilligt...
Men så var det o najjs hade han det enl honom!

I dag e det Lördag..
o jag e lite trötter o så efter två fina dagar
Men ändå hunnit me lite skoj.
O fika med N & M
Tack för det vänner!
Hoppas vi kan få nån mer helg tisammans
innan vintern smyger sig på..

Osså mår kissor bättre..
Zorzi äter själv nu
Ztrimma behöver hjälp i början
men börjar fatta det där med att man måste äta själv
så småningom.
Allt tar sin tid.

Sov gott...mina vänner!
O tack N för att du e du
Älskar dig för att du är som den syster jag mist....
mycket värdefull och nära.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Och jag träffade dej en snabbisnabbis! :D Önskar jag kunde umgåtts mer med dej, men d kommer väl fler ggr. Tack för sakerna! Ta vara på dej! Kramizz

2007-09-30 @ 15:58:02
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Hella

..Låter onekligen som du haft några underbara dagar både där på ön och i helgen på hemmaplan...kul!..
Skönt att kizzorna börjar repa sig nu..
ha en skön söndag!!
Kramar från VästeråsLigan..

2007-09-30 @ 17:13:44
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0