Never again


Håller med dig J...ibland vill man bara att dagen skall ta slut.
Dagen verkar aldrig vilja sluta plåga en...det ena efter det andra dyker upp.
Du & jag delar en del idag..det vet jag..
Vilket jag hoppas har redit upp sig nu,
att vi inte missförstår varann helt i onödan.
Måste pratas mera
innan man tänker för mycket.
Du vet tankar kan gå åt fel håll
o få fel dimensioner innan de återgår till rätt igen.
Då man har för mycket tid o fundera kan det bli så.

Sen detta me Ztrimma vart en hemsk jobbig historia.
Jag sade farväl till henne...
tårarna har runnit sen halva natten då jag insåg att jag inte skulle orka.
Då hon återvände hem från veterinären kändes allt så konstigt,
nu får vi kämpa lite till.
Sprutor morgon middag kväll..med mat o dryck.
annars överlever hon inte för de får inte träffa Tozz mera...
tills de kan äta själv.
Rörigt..stackare....
(Ni som inte vet,hon skulle ha avlivats idag.Men veterinären sa vi sku ge henne en chans till.Fortsätta mata henne med sprutor eftersom hon i första hand inte förstår äta själv o magrar o blir svag.Så nu kämpar vi vidare,har redan matat i 2 veckor....nu några till....)
Tozzan har börjat me P-Piller idag...nu får det va slut på hennes fortplantning..*L*....nog nu...

Annars då...
Jo har det bra..hmmm
Skurat...diskat...sytt gardiner...promenerat...badat selma me Owes hjälp!...borstat henne...tvättat...bakat...fixat        ID-kort...fixat papper för nytt svenskt körkort....ojj det blir lite man donat me iaf...vartefter dagarna går.

I morrn åter onsdag...vad som händer då?
Återstår att se..
Hoppas bara denna dag aldrig mera återkommer!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jobbigt med kissemissen.Vet hur tungt det är att handmata katt genom Cozzi från den stund hon var bara 5 timmar gammal.

2007-09-26 @ 16:13:48
URL: http://annicasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0