Måndag

Full fart prima liv...*ler*.
Valparna har alla funnit nya hem!
Bra hem som vi känner att de kommer att trivas i
o även få hundpolare.
3 har flyttat redan o det har gått bra för Selma.
De tre valparna som e kvar däremot saknar sina syskon,
de har inte så många att bita i mera..hehe
Sååå snart ser man slutet på denna underbara
valplånartid. Det är så man har jue ba dessa valpar till låns,
sen är det nya ägare som får dem på livstid.
O vi har kvar vår underbara Selma!!

Kissor växer o gror de me.
Zorzi han e platt som en tallrik i nyllet...
lurvig o väldigt kompakt...svart som skiftar mot brunt.
Han spinner hööögt o ljudligt o älskar att bli myst på magen.
Ztrimma hon är liite platt i nyllet med,
men inte alls som bror.
Hon e trefärgad...mycket lik mamma Tozza.
De kikar så nyfiket då man kommer dit,
så snart springer de runt här o buuzar.
Myzigt!!

Annars då?
Sol idag..finfint.
Ska iväg o fynda lite..
min favvoloppis har öppnat igen
efter sommarens ledigheter
såå jag ska dit o kika.
Lite tid själv får man allt ta,
den får man inte annars.

Saknar er mina vänner....
det vet ni!!

Kommentarer
Postat av: J

De ha väl fått ögon båda två nu!? Saknar dig med! Hoppas verkligen vi hinner ses när du kommer över :)

2007-09-03 @ 19:16:03
URL: http://showandra.blogspot.com
Postat av: Jonna

Jag saknar dig jag med! ;/ Hoppas vi ses snart! Kraaam! <333

2007-09-04 @ 18:14:16
URL: http://Flickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0