Loppisar e Quuul

Tidig morgon...små hål i min kropp igen...miss på miss...aha du förstår inte..*L*. De skulle ta blodprov men hittade inte nåt...som vanligt. Så nu ser jag ut som ett såll igen. Men det va trevligt o träffa bekanta ansikten igen!

En promenad me Selma...snuff o sniff i närheten av RK....gick en timme...Sen gick jag in o fynda. O gissa E fynda..*L*... Jo jag hittade sånt jag verkligen behövde för en billig peng. Så nu e E glad!! Kan va bra ibland o strosa omkring på en loppis. Det kan gå riiiktigt bra. Nöjd åkte vi hem igen..Nu har jag busat me Kizzor en stund..
De e så goziga o lekfulla o rara. Har lite mindre liv för sig än puppisarna..*L*. Nu e det VBÅ..sen sy gardiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0