Tankar.......

Ett trollandskap över åkern,dimman stiger och ljuset strilar igenom
visst e det vackert. Kallt o fuktigt men ack så vackert. Sovit som en
orolig ande,många tankar som vandrar genom skallen. Personer man kände
o känner än men som valt att glömma eller glömt att man finns. Varför är det så?
Personer som betytt så mycket,som man delat mycket med.
Då man flyttade hit så verkar det som om man blev en annan..tror de.
Ja min sjukdom har ändrat mig på ett sätt. Men jag är än samma person
innerst inne o tycker om mina vänner som förr,o saknar som förr.
Man kan inte ses lika ofta nej,men man kan maila o skriva vanliga brev
det funkar faktiskt med postgång än.Att bara höra av sig o höra hur det är,byta några ord.
Livet går ju vidare barnen växer upp,alltid finns det nåt o prata om.
Går det för lång tid känns det som om man blir främlingar o det e svårt
att börja om igen. Vill inte det...därför får ni nå sms nu o då så jag vill påminna
er om att jag finns,o saknar er..men det känns som jag tränger mig på. Säg till om det är så.
För...trots att vi e sååå upptagna av livet runt om oss så den dagen vi är för upptagna
för att orka ta oss tid me vänner...då är det illa.
Ett sms..ett litet "Hej" betyder så mycket.
Så känner jag iaf...vad känner Ni??

Dagen i övrigt blir rätt vanlig. Lång skogsprommis me selma.. Hon har nå löparfasoner för sig så hon e hispig.
Värre än vanligt. O hemskans så hon ser ut nu. Ingen päls o skiiiiiiiiiiiiiitmager. Det tog på att ha valparna. Men jag hoppas det vänder snart o att hon snart e lika ooootroligt fin som hon brukar vara. Men just nu ser hon mest ut som en tysk nakenschäfer..*fniss*.Tur hon har massa energi..annars skulle man tro hon hade blitt hemskans sjuker! O kissor...de växer o gror. Tom lilla Ztrimma äter rätt ok nu..kanske en hel matsked om dagen..det e mycket för henne. Zorzi..han äter det mesta..men så e han en stor grabb. O är på jobb...svetsar löpband till hästar denna vecka. Det e inge små maskiner. Men så e inte hästar så små heller. Sku vara intressant o se en häst in action på en sån maskin!! Sååå e re! O funderingarna om det blir nå Åland nästa vecka mal vidare..........................!!

Kommentarer
Postat av: J

Jag saknar dig! Å snart ses vi igen hoppas jag!! KRAMIS

2007-10-25 @ 09:01:11
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Jag känner igen mig,vänner försvinner när man blir sjuk.Jag är sjukskriven sedan flera år.
Kram på dig / Anna-Carin

2007-10-26 @ 12:13:22
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0