Blähh

Dagarna går o det e åter lördag...murrigt o grått. Skulle vilja hitt på nåt inspirerande men vad skulle det då vara? Man kan det mesta o sett det mesta...som man är intresserad av här. Visst det finns alltid skit i hörnen men man e ju inte gift me snabeldraken även om det känns så ibland. Kanske man skulle baka lite så man får känna sig nyttig...Jippie..eller nej...Ukkiuääki. Sthlm hägrar..det skulle va skoj men O sitter på vägarna hela veckorna så han e rätt anti åka bil då det e ledig helg. Knepigt detta.Frågar man Selma så är skogen bakom rätt kul..hon e nöjd med det lilla..*L*. Såå e re... Va gör Ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Det blir en lugn dag,syrran o hennes kille kommer förbi på eftermiddagen.Maken gör creps smet,mat dags snart o jag ska baka brownies.Å i kväll ska vi se Dog bite Dog på dvd.

Ha det bra / Anna-Carin

2007-10-27 @ 13:32:54
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Jonna

Idag är jag med Annie, var länge sen. Eftersom hon nu flyttat till Föglö. Så det är trevligt. (: Ikväll är det dags o dra på Unga Band. :D Så,d blir en rolig helg. Kram, jag saknar dig!

2007-10-27 @ 13:51:44
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Annica

Efter ha jobbat extra igår natt så är min kväll bara luuugn.Tv och dator för hela slanten blir det.

2007-10-27 @ 15:47:57
URL: http://annicasbilder.blogg.se
Postat av: J

lördag. Usch satt allt för många timmar i en gympasal och skrev prov! Det va inte allt för spännande... Men sen blev d partajj :)

2007-10-29 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0