Avkopplande

Tycker synd om mejj...

Blå på benen...
klösmärken under ögonen på ena kinden
Öm i vänstra armen...

Varför?
Benen e blå för att Selma drog en rivstart
där i går då hon fick brådis...
Är även blå för att jag rasade i skogen då vi sökte svamp...(klumpitt)
klösmärken har jag på kinden av vår käre
Ztrimma...låg på soffan o myste me O...
Då ville hon upp...o tog sats o tog tag me klorna i soffan trodde hon...
hmm det va min kind preciis under ögat..
Inge sköönt precis..
armen..hmm..
det blev då vi sökte svamp...
Måste jue ta emot mej me nåt då jag rasade om kull..

Visst är det uuuunderbart med djur o naturliv ?!?!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Ooooj!! vilken dag du har haft! å kattklor som är så hämska,svider så himmla mycket.
Ha det bra,gå försiktigt i skogen nästa gång så du inte ramlar igen.

mvh Anna-Carin

2007-10-09 @ 12:05:52
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0