Onsdagen

Vaknade o sa Hej då till mannen. Han åkte till Kalmar för att installera en hästmaskin igen. De ska ha igång ett löpband för hästar nu...o det är ett 2-dagars jobb. Så mannen o J åkte iväg..kommer väl hem sent i morrn kväll.
Jag har inte gjort så förfärligt mycket. Var till Helping Hand loppis...fynda lite. Sen gick selma o jag till Gränby. Hon var så duktig. Är rätt impad av nya halsbandet som Cesar Millan använder i sina program. Selma anpassar sig rätt bra. O det är skönt för kroppen att inte behöva dra så mycket..utan ba njuta av prommisen. Tog en sväng me bilen via Lidl..*L*...handla lite smått o gott där. Hem o fixa käk..o sen bakade jag bullar. Det var länge sen. Men nu e det gjort så det finns några i frysen ett tag..ifall nån kommer på visit. Eller om man själv vill förära sig nåt gött. Så nu e det kväller o lite flum vid datan o sen ut me selma en liten sväng igen. Annars lungt. Kissor e ute o busar. De små har lärt sig uppskatta träden ute att klättra i. Det e bra..så kanske väggar o gardiner får stå kvar ett tag till*ler*.
Har eldat så det e varmt o gött här...24grader...Mannen pusta då jag berättade det på telefonen...han tycker det e lite varmt. Men jag tycker det e såå skönt o krypa upp i soffhörnet o ta en kopp te o se på nå bra o ha det varmt o höra det knastra i brasan! Eller hur?
image245

Längtar tills fönstren ser ut så här....då e det fint me ljus o slingor me lampor ute som skiner upp i snön!
O du J..kom hit o handla det finns svarta..granar..o vita..såå vackra. De skulle passa dej såå bra!
Allt går i den stil du har hemma..*komsi komsi*.....Skulle va skoj att ha dig här!

Kommentarer
Postat av: J

Jodå d tror ja nog, det finns alltid så mycket att titta på där borta :) Har kikat lite på datorer. Jag har enorma problem med att veta vad jag ska välja. Inte lätt alls... Denna helg hade annars passat bra om inte Janina fyllde år. Sen har vi lilla jul. Sen kanske man skulle ta sig över. Kan det va så att datorna sänks i pris dom oxå på mellandagarna? Isf kommer jag då för datorköp. Men kan ju komma före det me förstås :)

2007-11-22 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0