lite om lite

Kommer ner vitt...men det e blött än så länge...Klädde på mej lite mera o traskade ut me selma. Hon va så glad åt det vita. Busade o kastade med pinnar själv. Hon ba älskar det vita. Kissorna undrar vad det är..de skvätter med tassarna o tycker det e kallt o blött. Jag tycker det lyser upp rätt bra,man behöver inte ficklampan så mycket...trots det e sent.Men det kan få bli nån mera kallgrad..så inte Selma bär in all skit på magen...Har faktiskt städat idag. O hör o häpna möblerat om lite i vår stooora villa. Hela dagen gick dit. Men jag e nöjd. Nu e det tyst i kojjan..O vilar och har så gjort hela kvällen..i feber o förkylning. Hans tur nu. Så helgen kan bli mycket lugn. Men det gör inget,min tur att skämma bort han nu o ta hand om honom...han gjorde det då jag va dålig.....nu e det snart natta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0