Vart ??

..kommer all skiit ifrån...man städar o städar..o tycker man har såå fint. Men så RÅKAR man göra det en aaaning noggrannare en dag..o man blir chockad... Så många fripassagerare man hittar i knutarna. Märkligt...E det ba jag som hittar sånt? Är jag den slarviga typen som låter dem bo där? Näää..tror jag inte..jag e inte sååå go vän me kryp..vare sig det e myror eller spindlar..*huvva*... Nu är det mesta iaf borta..o jag vågar lägga mej på golvet o goooza me kissor o voff! Tror jag................

Solen har vart fri från sina ovänner molen idag.. Så jag somnade på altanen ett par timmar. Första gången det svider i pälsen min idag. Verkar som om solen har återfått sin kraft..eller E glömt bort hur det är att va ute en sommar. Förra sommaren va jag mest inne....dock icke av eget val. Så nu tar jag igen allt me råge!!

Bad i kväll?? Joooo säger Selma.......!!


image26

Kommentarer
Postat av: J

jag sola oxå idag, men bara en timme för sen kom d moln så ja börja gå hem. Låg på bryggan vi brukar ligga på där i gröna udden. Sakna förstås dig!!!

2007-05-23 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0