Underbara gårdag


Måndag morgon..vaknar o känner en viss lugnhet i kroppen. Visst fick jaga upp I..som försovit sig..men ändå.

Gårdagen var ett litet mirakel.. Tozzan smög sig undan i lådan vi fixat till henne..födde en liten gul kisse med märkliga ränder på..*ler*...tiger...Så pigg o rask o rörde sig mycket. Under tiden den sökte sig fram såg jag att Tozz krystade igen..men märkte inget aktivitet av Tozz...hon brydde sig inte alls..så jag kikade under svansen..allt lurv. Jovisst där låg det nåt livlöst i en påse...då vart det brådis...Slet av påsen o lät Tozza få lukta på den o då fatta hon lite galoppen. så hon bet av navelsträngen..o medans hon åt upp det..*ukki*...så tog jag o gnugga lilla pyret. Han va kall o lite livlös ännu då. Men han vakna till o pep o vart varm. Så då satte jag ner honom till Tozz igen. Då var hon nöjd. Där låg de alla tre o njöt av livet..Tozza mamma..*ler lyckligt vid tanken*.

image4
Åkte iväg,till Jordbro. Genom det vackra sthlm. Fika gott hos Ty´s matte o Husse. selma o Tyr va pigga på varann..direkt. Vi tog en liten promenad i skogen bakom huset. Massa försök men det e svårt då båda är oskuld..hehe. Pratade om att ses igen senare för Selma var villig men de hade hunnit bli sååå trötta. Mitt i pratet hör vi selma gnyr till. DÅ sitter Tyr fast!! Helt otroligt! Nu fick vi håll ai dem för att de inte skulle dra åt varsitt håll. Det vart ett långt "hålla i ". 30 minuter satt de ihop. O gissa om de va glada då de slapp löst. De busade o tvättade sig o varann. De såg helt enkelt LYCKLIGA UT.

image5

Kommentarer
Postat av: J

Åh så härligt!! Lycka till med kattungarna o valparna sen förstås! Ja hoppas ja ska kunna komma över nästa helg, alltså inte denna men helgen efter det...

2007-05-14 @ 14:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0