Gulingen till SALU??

Hmm idag vart jag jagad av en kille i skåpbil....då jag stannade dit jag skulle så kom han fram..såg fundersam ut. Jag fick munken i halsen som jag åt..vaaa ville mannen. Jaoo..undrar om bilen din e till salu??? Ojj sa jag..munken åkte hastigt på sätet..va sa han? Jo jag undrar e din bil till salu.. Heh sa jag. Nej JAG säljer den inte...men kanske mannen OM priset är det rätta.. Såå...han kikade på den ute o inne o ville sååå gärna sa han. Jag gav han mobnr till mannen min. Han ringde honom.. Så nu väntar vi på ett bra bud..hehe. Kan jue inte sälja vår pärla..eller kan vi? Inte ofta nån jagar en o vill köpa bilen.. men det är väl så när man har en sååå unik bil. Får se vad som händer nästa vecka!!

Kommentarer
Postat av: J

Shit va skoj, om ni får en massa pengar för den! inte för att man vill sälja sin pärla men rätt pris.......

2007-05-16 @ 10:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0