En dag till ända

Pust,suck,stön....att det kan va så tungt o va duktig. Natten e här o det känns i hela kroppen att det vart en "sån" dag. Då jag vaknade insåg jag att jag måste göra nåt åt min tristess..så jag började riva ur skåp..diskade allt...alla grogglas som står o väntar på nästa fest..hehe. Drar skåpet runt alla väggar..var ska det vara...Hittar en bra plats.. Hmm soffan då? Jaoo den ska va där..men det e jue en hörnsoffa så armstöden måste skruvas löst..hmm o det gick jue bra...eller inte. Ringer mannen...HJÄLP soffan e i småbitar..skruvar du ihop den? Please.. Han truckar hem en kort sväng..o skrivar ihop den..hmm det va jue inge svårt ..för han..som e man..*L*. Fixar o donar klart...
Nu e de dax o shoppa ti kissor. Åkte o handlade lite galler..tipzad av H..vart de va bra o billiga..Thanxx! Fixa häck åt dem..så nu kan de lungt leka o traska runt omkring utan o tappa bort sig. Så nu e detta rum klart..bara resten kvar. Hörde av en gammal go vän idag..blev såå glad! Har inte hör av henne på ca 3 år..men nu maila hon mej..
Tänk så mycket minnen vi delar...Minns du det vännen?? De finaste sommarminnena från STHLM har jag me dej...*ler lurigt*...Ibland är inte livet sååå tragiskt..det är som allt anat det går upp o ner.. Oftast känns det neråt..men det är då man märker uppgångarna!! Så...lite positiv måste man väl ändå vara....*motsträvigt*

Nu e det åter lungt i huset..
o jag e trött...SÅ SKÖNT..då kanske sängen smakar guld i natt......

image43
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Hella

vikken tur du hittade grindarna... är en bra investering.. både till kissor och till kommande valpar..
önskar dej en sköön dag.. själv ska jag jobba.. precis som vanligt..*s*-...
kraam!

2007-05-30 @ 07:53:55
URL: http://www.freewes.com/crazystars/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0