Varför??

Jag bara undrar varför? Varför kan du inte förstå vad kärlek och empati är?
Förstå att det finns personer du säger dig älska som DU sårar varje dag?!
Du ger dem ultimatum..
säger --
Gör du så..gör du si...
Då gör jag slut? Eller så får du en smäll?
Eller så kör jag galet med bilen o. vårt liv som insats.

Du försökte häromkvällen slå en vän
köra ihjäl en annan
Hotar unga mopedister
Förstör förhållandet för en vän
Du har försökt slå sönder fönstret till en tjej
för att nå henne
o ge henne stryk!

Vad får dig o tro att man vinner kärlek så??
Vad får dig att HATA så?
Vad får dig att koppla hjärnan så fri?
Vad får dig att tro att du kan komma undan med det?

En dag hoppas jag verkligheten kommer fast Dig
visar dig Hur man lever sitt liv!
Eller ger dig en sån jävla näsbränna att
du Baxnar totalt!!
Och är tvungen att resignera!!

image68

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du har precis rätt. Allt du skrivit stämmer. Och det stämmer så mycket att det är hemskt. När man ser hur allt ser ut egentligen, när man ser allt med andra ögon. Asså, usch.. Sen går "the person" runt och säger att han är mobbad och att alla hatar honom. Lixom, vad förväntar han sig egentligen? Ahw, jag älskar dig Eva. Måste bara tala om det! :) <3

2007-06-21 @ 15:15:51
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Annica

Vad ska man göra?Vill hon själv förstå?Hon gör sig själv så illa när hon återgår till honom.
Jag vill hjälpa men med den karln i bakgrunden så tror jag tyvärr det är en omöjlighet.
En dag får han stå för konsekvenserna som han själv hotar andra med.Han leker med elden när han hotade min grabb.
Han gick på fel personer det ska han ha klart för sig.Han känner inte oss och våra kontakter :-D
Hoppas han har brändsläckare på sig när det börjar brinna inpå knutarna när han utmanar ödet och leker med elden den lille skiten.
Hur ska man kunna hälpa flickan bort från denna skit?Hon är inte värd en sådan.

2007-06-21 @ 16:53:42
Postat av: Annica

Det du skrev stämde så bra in på den andre karln så det var han jag tänkte på.
Han i röda pickisen därav mitt svar.
Den du skrev om är inte värd mycket mer i mina ögon heller för den delen.

2007-06-21 @ 17:18:20
Postat av: J

usch jag känner igen det där allt för väl...

2007-06-21 @ 20:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0