Just...

Låt mej vara..låt mej få va lycklig..låt mej få önska o förgylla min dag..låt mej VARA!!!
Jag orkar inte mera,varför får man så olika budskap?? Varför är allt så bra ena dagen o den andra är allt fel o jag blir satt på nya prövningar,som jag inte orkar med.Kan ingen fatta det att jag är inte frisk än?? Jag har ett helvete o slåss med o alla spär på hela tiden? När skall man komma fast?? O nu säger även kompetent personal att det får vara nog..?! Hur ska jag tolka allting? Är mitt liv detta? Jag vill inte! Jag vill kliva av! Sätta ner fötterna o SKRIIIKA att det är nog!! vem ska förstå att detta NU det är Nu..men det är ändå en del av min historia..en del som aldrig kommer att glömmas eller lämnas oberörd. Alla tycker för att jag är på gång..försöker orka med dagarna..är glad ibland o gör saker...att allt är bra..men det är det INTE. Jag slåss med demoner som kommer ofta o idag fick de sig en Xtra kick!! Läkare säger jag har en lång väg att vandra än..o läkare säger att nu e allt bra...VEM tror man? Vem ska man våga sätta sin tilltro till?? Vill tro det mest positiva...men vågar man det? Tänk om det blir ett bakslag? Skall jag tro på den som säger att jag har lång kamp kvar? Vet inte..vågar inte..vill inte...tänker inte....image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0