Hohoo

Åker in till stan...vet det ska va cykeltävling så jag tar en annan väg...Helt OK. Parkerar vid UAS...går genom den underbara stadsparken..Selma strosar på o snuffar på allt. Vandrar till Darkwell..de har inte öppnat än..så jag väntar...stannar till människor som beundrar Selma..en tant ville köpa en valp.. Så öppnar de äntligen..Selma väntar utanför. Hmm inga tider kvar för piercing..de har smockfullt! Nåja de tar mitt mobnr o lovar ringa om det lugnar sig eller nån lämnar återbud. Vandrar mot bilen..längs Fyrisån..så vackert. Många sitter o äter sallad o annan fika längs ån i solen. Fint..mitt i stan! Då jag tar bilen o ska lämna parkeringen så ser jag en nog sååå go bekant. Stannar på närmsta busshållplats o springer o möter henne.. Låång kram o idel glädje. Oj så glad jag blev o träffa henne igen...käre vännen K. Vi bytte telnr o lovade att inte tappa bort varann igen. Vår historia e en smula unik..men den tar vi en annan gång. Mötet betydde väldigt mycket faktiskt!! Väl på väg därifrån...köer o panik i trafiken..jaa det va jue cykeltävlingen! Flera filer på vägen avstängda! Vilket resulterade i att det vart hemska köer! Hade ingen panik så det va ba o sätta sig till rätta o fixa bra musik o AC... I filen brevid är det en åländsk bil..hejjar på dem...de sa de hade tatt en annan väg om de vetat om detta. Förstår dem..inge skoj o sitta där om man tänkt sig att shoppa ju!! Tar en halv timme Xtra o komma hem...men hem kom man iaf..*L*. Väl hemma söker vi..J o jag upp en piercare som har tid me oss..så nu e det bokat..på lördag..blir det Märsta! Skoj o återställa det som var innan denna leukemi! Känns bra. O I blir på Åland till söndag..så jag har lite barnfritt ett tag till. Selma blir ba rundare o rundare,köpte ny mat till henne igår då hon ätit så illa. O nu e det fart på ätandet. Det gillade hon! Bra det! Annars då..jo maten e snart klar..O kommer hem o äter o drar igen...mera jobb.. Curry är ute på trappen o leker me Ziva..de har så skoj. Det va första natten han sov med oss heeela natten.. Så N..du får nog avvara en plats ovanför kudden..han vill ligga mot väggen..*L* o leka med ditt lååånga glansiga hår..*haha*...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0