Examen

Tiiidig morgon...regn o rusk ba 12 grader varmt..e det sommar eller har den tatt egen semester...??
Håller O sällskap innan han åker på jobb...småkissor busa så mycket de ba orkar..visst det går lite vingligt än på deras små ben..men de försöker iaf. Ziva vill så gärna busa med dem..men vågar inte riktigt..???!! En vuxen katt rädd för två ulltottar..*L*...skojj. Duch o frulle...Isak färdig i tid..(WOW) Lite färg på ögonen o kläder på förståss...sen iväg. Lungt på vägarna..o lungt vid skolan. A fixar med fikat..o alla andra har redan vandrat till kyrkan. Pratar gojja ti de andra kommer tillbaka. Blir bjuden på allt som eleverna bakat...muffins av allade sorter..kladd..kaffe..jordgubb...o småkakor...Göttis.. Åttor o nior får sina betyg...o sjuorna varsin gåva.. Det var Yatzy...så nu ska Isak o jag slåss om tärningarna..*L*... Allt va ungt o bra,inte såå långdraget som de på Å är..

Väl hemma busar jag me kissor en stund o sen rymmer jag till O...Han har åter börjat med ett nytt löpband till hästarna. Bra det finns sånt..så de inte går o latar till sig..*ler*. Nej de e mest för de hästar som behöver röra på sig under kontrollerade förhållanden. Stora e de iaf..maskinerna asså. De har sålt till Storbrittanien, irland,Dubai,sverige förståss...

Nu?? Killarna kikar på tv..o jag sitter här. Ska till STHLM med hästtransporten i kväll...me J o hans häst. Ska bli skojj o se lite annat. Återkommer..................

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhh. Trevligt att de fick Yatzy. Sånna fina gåvor får vi aldrig här på ön. *avvis* Haha, din rubrik störde jag mig dock lite på. Det heter ju forfarande avslutning. *ler* Saknar er! <3

2007-06-14 @ 18:20:52
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Robban

Hmmmm.. du glömmer väl inte att ha "hjälm" på dej om du går nära hästarna vännen..
Den smällen glömmer jag alldrig *leer*
Ha en skön weekend vännen..

2007-06-14 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0