Dagen före dagen....

Dagarna kryper fram...önskar de SPRANG...så att onsdagen snart var över...fasar så otroligt över den dagen med alla dessa tester o prover...men...vad värre är att vänta de två veckorna tills man fått svaren på alla prover.. Är man frisk eller är man tillbax där man började förra året i februari?? De säger att risken att få tillbaka min leukemi är inte större än för vem som helst att få den...jag litar på det..men rädslan sitter ändå där. För den resan vill jag aldrig göra om,vet inte om kroppen skulle tåla det heller. Så..håll tummarna för mig..jag kommer nog att skriva många tankar o funderingar...för de kommer vare sig man vill eller inte. För att snusa på döden..det sätter sina spår!!

Kommentarer
Postat av: Annica och Nicke

Vi håller tummar och tår att om två veckor och några dgr är det finfina provresultat

2007-06-18 @ 18:48:58
Postat av: Jonna

Ahw gumman. Jag håller tummarna så gott det går. Vi hoppas alla på att provsvaren visar på att du är frisk. Oroa inte ihjäl dig bara. Snart är det över, bara några dagar kvar, sedan några veckor. Men, jag vet. Väntan är olidlig. Älskar dig! <333

2007-06-18 @ 20:24:53
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: Jeanette

Jag håller alla mina tummar vännen! Du ska se att allt är ok!!! stor kram!

2007-06-18 @ 22:17:24
Postat av: Robban

Ju fler tummar desto bättre vännen..
Håller alltid på dej *leer*
kram..

2007-06-19 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0