Äntligen över..

Denna dag har jag fasat för länge..Tycker inte om att berätta det man sett..i en rättegång. Men ibland måste man det. O det gick väl bra...antar jag. Hela huset...domstolarna..det skriiiker brott o misshandel. Händer nog mycket då det är en så pass stor stad. Fick vänta ett tag o då traska vi upp på stan...kul o lära känna ytliga bekanta bättre! Har jue inte såå många vänner här,men nu har jag iaf fått 2 till..*L*. Ska åka till D endera dagen..o andra kvinnset...hon o hennes familj ska flytta hit nära till Almunge...Hennes kottar ska gå samma skola som I..Skojj!

Nu är det sol ute o kissorna busar o Selma suckar...så jag går väl ut me Selma en stund,men försiktigt hon haltar så illa än. Bättre hon får spunk av o va stilla än att hon har mera ont!

Kommentarer
Postat av: J

varför haltar selma?

2007-06-04 @ 19:24:37
Postat av: Hella

skönt att det är över nu...o få lägga det bakom sig..
hoppas du har det fint i det fina varma vädret..
massor med kramar!!
-Hella

2007-06-04 @ 19:52:35
URL: http://www.freewes.com/crazystars/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0