huuuuuuuuuur??

kan en bil bli sååå grymt skiitig?? Kan inte fatta..har jue ba en skock ungar i den..o en hund..som ibland badar o ruskar av sig en del vatten..o så har vi flyttat saker i den..fattar inte HUR kan den då bli så skitig av det lilla? I dag vid tre så började jag städa den..o nu halv nio är jag dock klar...pust stånk stööön. Skönt det e gjort. Men veem ska göra utsidan? Den behöver oxå en omgång..Nån frivillig?? Huvva...säger då det.

Nu har allt valparna fått ögon..de e på full gång..har lärt sig att de kan låta rätt mycket..*L*. Då en skäller så sätter hela serenaden igång..skiit samma om klockan e två på natten. Kan en kan alla..Men de är rätt rara...Eller hur     L..o K... Kul ni var över o kika idag. Tror inte ni blev nå klarare på vem ni vill ha. Det får ni lösa om ett par veckor..de hinner ändra sig mycket på den tiden! Ni får fundera lite.....

Nu ska jag logga ner..tycka om mej stunden är här...o tycka om O stunden...fruktsallad...mummz.....*L*...Gött....

Kommentarer
Postat av: Hella

Hmmm.. hur kan d komma sej att du har en sååå smutsig bil... fast.. ja tror att ja känner igen allt du beskriver även då man kollar i min bil... ja tycker d konstigaste e att ingen frivillig erbjuder sig att städa den..konstigt konstigt..*ler*
massor me kramar!!!

2007-07-31 @ 10:13:56
URL: http://www.freewebs.com/crazystars

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0