tre dagar

Då var tre tunga dagar förbi. Vart inne på akkis de dagarna. Sökt alla möjliga orsaker till min andfåddhet o orsak till att jag inte kan andas emellanåt. Tungt då hjärtat rusar o yrseln kommer så snabbt så fort man bara går till bilen. Det har inte vart skoj. Har 10 hål i armarna av alla nålar. Men hellre det än att inte veta vad som e galet. En av alla skiktröntgen visade ialla fall att jag har vätska i lungorna. Eller slem de vet inte säkert. Så jag går på en kraftig kur antibiotika nu. som jag verkligen ska hjälpa mej bli bättre. För detta orkar jag ine med. Känner mig lika sjuk som efter transplantationen. Då man inte orkade gå två steg utan att pusta. Men jag har sett många bekanta glada ansikten på akkis. Det har hjälpt mig att se långt. Se att det finns så många andra som har det värre. Fann nya vänner på avd...som just nu går igenom det jag ick igenom 2006. Så nu kämpar jag på..o hoppas på bättring. Under tiden jag var inne så har selma hunnit tjuvpara sig!! Förbanade löpska hund! Hmm så nu blir det att ge henne sprutor,vill inte ha en kull till o inte me den hanen..*L*. Han e inte precis den man avlar på. Kissor år bra o jag älskar varje stund me dem. Såå de växer o blir stora. De e ute jättemycket nu. Det e bra..sandlådorna e lite lättare o rengöra då. Tackar dej J för de varma orden o din blogg..det värmde att du tänkte på lilla gamla mej... Ord kan betyda så mycket. Jag tänker mycket på Luckys valpar men tror det inte kan bli som det vi prata om..jag vill..men men. Nu skall jag ta vara på tiden i lugnet här. Elda..äta go frulle..kanske sätta mej på trappen en stund så selma får leka lite. Gå kan jag inte. Men mina vänner...skriv gärna nåt..jag älskar kontakt..

Kommentarer
Postat av: Annica

Undra just vart du tatt vägen då jag inte sett till dig på msn eller här på bloggen.
Ja det är nog lika bra att ge Selma en spruta så hon inte får valpar nu direkt efter förra kullen.
Inget kul när man mår dåligt men du har turen att ha bra vård där du nu bor.
Hoppas på snabbt tillfrisknande nu bra.

2007-12-13 @ 12:49:45
Postat av: Hella

Halloj där sjuklingen!! vikken tur de hittat vad som e fel me dej så du blir frisk tills tomten kommer...
På lördag åker jag och voffs på stora sthlms utst. ska bli skoj.. massor av konkurrens.. 230vavvor att kampas med..

hoppas du snart är frisk och på benen igen!!!

kraamar från VästeråsLigan

2007-12-13 @ 14:53:00
URL: http://www.freewebs.com/crazystars
Postat av: J

Jag tänker ALLTID på dig min vän, det vet du :)

Krya på dig nu, hoppas det inte tar allt för länge innan du orkar mera igen. Jag antar att vi kommer på mellandagarna o hälsar på om du orkar förstås :) KRAAM

2007-12-14 @ 14:59:23
Postat av: Jonna

Ville bara säga att jag saknar dig. Tänker på dig och hoppas du snart mår bättre. Glöm aldrig att Jonna älskar dig och finns här!

2007-12-14 @ 22:02:33
URL: http://flickaan.blogg.se
Postat av: J

NEEEJ Du lämnar mig inte kvar här! Hör du det!!!!!

2007-12-19 @ 10:34:21
Postat av: J

Eva bad mig skriva en kommentar att hon ligger inne på sjukhuset igen och de har opererat henne och tagit prover. De vet fortfarande inte riktigt vad som är fel och hon har svårt att andas :(

2007-12-20 @ 10:25:48
Postat av: Robban

Krya på dej vännen och vet att du är värdefull!

kram från mej..

2007-12-20 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0