Today

Full fyr i spisen,värmer skönt.
Låter hemtrevligt o lyser upp morgonen fint.
I dag?
Nya däck till BMW...
de vi har är ovala,blitt det på nå vis.
Så nya däck...är viktigt om man vill ha lite fart på,
o ändå hålla sig kvar på vägen.
O så vill vi ha lite musik i bilen.
Köpa ny stereo.
Den gamla gav upp.
Tror Eva spelat för mycket.
Älskar musik,
det bedövar lugnar glädjer ja allt.
Nu blir det nog en me drag i...
Fast spela högt det går bara då
Selma blir hemma
två av högtalarna är ovanför där hon sitter
o voffar har rätt bra hörsel.
Vad spelar Eva mest av nu då...
det e mycket känslor....
mycket tankar.
Rasa ihop på akkis igår
o då jag kom hem dundra denna låt i våra högtalare.......

Kommentarer
Postat av: Fridah Reinholdsson

** precis, allt kan ha blivit värre än de är och tur när de inte är de :)

2007-12-07 @ 08:50:24
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej på dig! vad mycket jag har missat hos dig,på grund av min rygg.
Jag läste om din leukemi och kampen för att överleva.
Jag får dåligt samvete för jag gnäller över en rygg som inte funkar,när det finns så mycket värre att oroa sig för.
Jag håller med,livet är en kamp,ibland undrar jag hur länge man ska orka kämpa.Blir det en kamp till slutet eller kommer man att besegra det onda i kroppen.
Tusen kramar till dig// Anna-Carin

2007-12-08 @ 13:30:57
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0