Dagen idag

Hela dagen på sjukan,tagit nya prover kollat om medicinerna är rätt för mig. Om det e rätt mängder mm. Det e oxå viktigt. Så det händer nåt i kroppen nån gång. Kom dit vid nio..o åkte hemåt 15..Via apoteket efter en "kasse" mediciner igen. Det va hemskans med folk på apoteket..över 20 före mej.Men jag måste jue ha dem. Sulfa,antibiotika,cortison.De har nå namn på min lunginflammation men jag minns inte såna namn. Långt o krångligt. Nu e jag iaf utskriven igen efter 11 dagar. Skall dit på testprover i helgen o sånt men de tror de fann vad jag lider av. Det e lätt sa de att man får sånt efter AML..då inte immunförsvaret e komplett.Nåja..tungt är det än men jag orkade iaf stå vid spisen o fixa mat idag. Det va länge sen. Annars blir det mest vila. Det e ordinerat för att jag ska bli bra! Så nu sitter jag här o knappar på datan o njuter av knastrandet i spisen brevid. Värmer skönt. Ska åka o handla lite sen..det sinar i skåpen. Inge skojj me butiker nu,folk e som galna i mellandagsrean. Trots att det inte e såå mycket billigare. Vissa saker som en mobiltel nersatt me en hundring..e det nå o slåss över?? Nej tror inte det. Så det där får nog vara..för min del. Har jue ny mobb..kamera..mm. Man kan inte bo i en prylsamling..*S*

Nu ska jag tassa iväg till soffan o mysa me vårra kissor. De är nu 4 månader o börjar bli stora.


Kommentarer
Postat av: Annica

Här löper Cozzi (Cozmoz) och Curry är som en svans efter henne.Bägge jamar o beter sig som virrpannor.Första gången för båda såå hur gör man är nog deras fråga.Vi har skrattat många ggr över deras fumliga försök.
Månne något har hänt.Vi hoppas och väntar nu bara.

2007-12-27 @ 19:30:09
Postat av: Anonym

Och föressten så vila nu och ta nya krafter.Krya på dig för du behövs av oss alla.

2007-12-27 @ 19:59:16
Postat av: Hella

Halloj på dej!
Skönt o höra att du blivit lite bättre.. vila nu riktigt så du hittar tillbaka till orken..
Du sa nåt om o inte bo i prylsamling..*garvar*.. det vet ju jag precis hur det är.. jag och alla mina prylar.. gäller bara att bo tillräckligt stort så syns det inte att man har en massa onödiga prylar..*s* fast va d gäller o slåss i mellandagsrean så håller jag me dej fullständigt...håller mej helst därifrån..

krya på dej nu och så önskar jag er ett gott slut på 2007 och ett riktigt Gott Nytt 2008!!
kram!

2007-12-30 @ 09:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0